Crooked teeth





Idag var jag på fotomässan med Johan, riktigt nice :)
Himla fina bilder, fastnade för en jättefin på ett ensamt träd på savannen med en fantastisk himmel.
Många bilder var ju självklart redigerade, vilket jag inte gillar speciellt mycket. Eller liksom, det är så synd. Jag skulle kunna klassas som en skitduktig fotograf om jag var tillräckligt bra på photoshop även fast jag egentligen är en amatörfotograf.
Visst, man kan redigera bilder, men inte för mycket. Det är bara deprimerande.

Efter mässan fotade vi lite i stan, blev helt okej bilder, men det var ju satans mörkt så det var ju inte sådär jättebra.

Här hemma har jag kollat på massa Sex and the city-avsnitt.
Det slog mig, fan vilken deprimerande serie. Visst, den är rätt så bra och intressant osv osv.
Men egentligen, det enda den handlar om är hur Carrie och dom andra ska hitta sin livs kärlek och kunna gifta sig.
Det, det är sånt som ger mig sömnproblem och gör en allmänt deppad.
Man måste ju inte gifta sig och skaffa barn, leva i den perfekta familjen och allt det där.
Nä usch. Jag tänker inte gifta mig, och om det skulle vara så att jag skulle gifta mig, så skulle det vara med Pete.
Annars så klarar ju ett förhållande sig bra utan att man behöver vara gifta.. ?


Ska nog dra mig tillbaka till SATC för här händer det ju inte mycket..

Kommentarer
Postat av: Anonym

death cab for cutie :D

2008-11-18 @ 13:10:20
Postat av: Anonym

haha yes ;)

2008-11-18 @ 20:45:25
URL: http://thefeistypad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0