The whole world

Jag hade en gummihaj och den gjorde ett rejält märke. Såg du allt blod ?

Dom här senaste dagarna har jag haft pp i hemkunskap i måndags, gick nog inte så bra med tanke på att alla andras köttbullar såg ut som Mamma Scans eller vad dom heter. O mina såg ut som..ja...jag finner inga ord.
Blev också blivande barnvakt till en liten tjej som heter Millie (?) någon våning under mig.
Apropå det så har far min äntligen förstått att vi behöver flytta, smashing (det nya beroendeframkallande ordet som man egentligen inte vill säga..)

Och innan jag bänkar mig (eller vad man nu säger) framför Desperte Housewives så kan jag ju bara påpeka att poesi o dikter och sånt där är fina grejer det. Passande, eftersom Pete är riktigt bra på det (visste ni att han vann en poesitävling när han var sexton?).

Nä nu räcker det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0