Tänk om det vore värt nåt. Är det värt nåt ?

Måndags hade jag en lång håltimme och var med på en annan slöjdlektion.
Igår var jag med Emma i nya forum. Första gången. Utvecklingssamtal också.
Idag , "Today is such a good day", som Anna Ternheim sjunger. Jag ska se henne i februari, har jag sagt det ?


Idrott där jag mest skrattade med Lisen o Rukiye. SO prov som nog gick ganska bra. Hade inte pluggat.
Åkte hem, åt och åkte till Rosenlundsteatern där jag träffade upp klassen för att se en teater.
Helt okej bra faktiskt. Köpte en skiva innan också. Hittade inget som jag lyssnade på så slumpvis valde jag en från Money Brother. Hoppas den är bra. Pratade med hon i butiken. Hon var trevlig. Hon hade haft en bra relation med sin klass när hon var yngre. Det har inte jag. Jag hade, - på hamnskolan. Nu vill man bara gråta.

Åkte buss idag, älskade innerstadsbussar. Jag älskar er, när man har sittplats. Jag blir alltid så smart och kommer på så bra saker när jag åker innerstadsbuss. Ska nog sluta åka tunnelbana.
Jag ska nog konfimera mig ändå. Kanske med sällskap. Kanske inte. Klurigt.
Jag ska leta upp mina älskade. Allihopa. Jag klarar inte av mina nuvarande. Dom tar knäcken på mig.

Älskade älskade älskade. Jag älskar er. Vi råkar springa på varandra någon dag. Visst ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0