Let's have bizarre celebrations

Åhå, igår var jag så ångestfull att jag var vaken halva natten och gjorde inte så bra ifrån mig i skolan idag. Så kan det gå, så kan det gå. Fick tillbaka mitt matteprov, VG-, faktiskt riktigt nöjd. Svårt var det. Fick göra att svårare prov för jag har tydligen en svårare bok men den hoppar bara över onödiga saker så jag är inte alls smartare än dom andra..

Skippade idrotten o var med på Forsbergs slöjdlektion. Efteråt traskade Vi runt lite i stan o filosoferade om meningen med livet.. ;)
Sedan träffade jag fröken Emma Wikman o vi flummade väl runt och hade det allmänt trevligt..
Flumma föresten, det är inte ett så fint ord. Tycker jag.

Köpte ett par skor också, 400 :- på H&M, nöjdnöjdnöjd.
Imorgon ska jag på Fotomässan med Johan, kulkulkul.

Och nu ska jag lyssna på den här låten, härlig video, härlig låt. Yesyesyes :)




Föresten, hade pankaksätartävling med Linnea idag. Jag vann, med en halv pankaka. Kunde ätit många fler, men vi började så det blev inte så.
Tolv och en halv stycken blev det iallafall även fast dom smakar skit ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

pankakor e fett gott jöh!

2008-11-14 @ 23:23:20
URL: http://amandaaruckelbom.blogg.se/
Postat av: a

bra!

2008-11-14 @ 23:24:56
URL: http://amandaaruckelbom.blogg.se/
Postat av: fanny

s: inte skolans..

2008-11-14 @ 23:35:44
URL: http://thefeistypad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0