I want to tell you

För en gång skull är jag glad. Sådär härligt glad så det nästan bubblar i kroppen!
Fick fina presenter idag av släkten, 3400kr, extern hårdisk (eller vad det heter) till mina bilder, en ansiktsbehandling, en halsduk (som världens bästa mormor stickade!) och lite småsaker. Jag är jättenöjd, blev ju rätt mycket tycker jag :)
Föresten, har jag nämt att jag har den bästa släkten i hela världen ? Visserligen har vi inget slott i Scottland eller en vingård i Italien, men åh så härliga människor det är! Ska nog till och med försöka ta kontakt med avlägsna släktingar i USA :o
Det är inte likt mig.. eller jo kanske lite.. Hehe.

Nu i kväll ska jag bara tare lugnt, dricka glögg, prata med min underbara kusin Amanda och gamla bdv William.
Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0