Grå

Jag som aldrig finner ord på mina tankar fick det extra svårt nu ikväll.
Var på stan med Emma ett tag, sedan gick vi till Sergel o där träffade vi Julia & Linnea, så vi fixade så att alla fyra kunde sitta bredvid varandra. Gissa vad vi såg? Twilight såklart.
Jag finner inga ord.

Filmen var så..fin. Så obeskrivligt fin. Edward (Robert snygging Pattinson) hade en sån fin personlighet i filmen. Jag hoppas verkligen att det kommer en fortsättning.

Jag brukar aldrig bli riktigt berörd av någonting, igår när jag blev av med min iPod tillexempel. Jag ville känna hat o sådär. Men det gick inte. Alla mina kompisar var upprörda, men jag kände inget, (även om jag saknar min fina älskling).

Underbar film i alla fall. Vet inte om det bara är jag som tycker det, men det har jag svårt att tro. Så himla fin film.

Finner inga ord.


Kommentarer
Postat av: Jacob

Kul att höra något från dig, var på tok för länge sen! Grattis i efterskott förresten! Och synd med I-poden =/. Men filmen ska jag inte se, tror jag iaf... Du får föröska övertyga mig bättre isåfall ;).

2008-11-29 @ 12:24:44
URL: http://jookmook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0