F som i Fanny

Hey :)
Idag var en riktigt härlig dag. Träffade Fanny Forsberg för att besöka min första Second Hand butik.
Vi kollade på några stycken, Stockholms Statsmisson eller vad det heter, Filippa K 2 hand, Judits, och Beyond Retro på Åsögatan. Ingen av oss hittade något, Second Hand var inte lika bra som jag hade hoppats. Men visst ska jag kolla fler gånger, det ska jag :)
Vi fikade på Café String, typ tre stenkast från Beyond Retro så det var ju väldigt praktiskt. Sen kan jag även berätta att dom hade den godaste Cappucinon jag druckit i hela mitt liv, efter dom i Italien. Så det var bra, riktigt bra :D

Jag blev hembjuden på middag hemma hos henne i världens sötaste lägenhet på Östermalm. Vi fick hemgjord pizza som var så himla god att jag storknar. O hennes familj är alldeles för trevliga o snälla. Varför kan inte min familj också vara så ? ;)

Vi drog sedan till Sergel och gick och såg HSM 3, hehe den var helt okej även om den hade sina sämre delar..
På bion träffade vi Sandra också! Blev jätteglad eftersom vi inte har träffats på skitlänge.

Forsberg och jag gick vidare o  traskade omkring i Gamla Stan och pratade lite o sådär tills klockan var tio o det började regna :(

Så min dag har varit himlans trevlig, förutom att alkisen som raggade på Forsberg satt på min tunnelbana hem..
Trevligt värre.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0