Dubi dubi dubi dubidum dubidum

Today I'm a fish friend.


Nice, huh? ;P


Manchester la la la, manchester la la la..

Okej, sista försöket. Igår hade jag det väldigt trevligt. Drink (cola för mig..) i Östermalmshallen(hallarna?) och sedan gick vi hem till Peter o Inger. Mumsig middag o trevligt prat, lagom hemgång vid elva :)

Idag kommer mormor hit, och innan dess ska jag baka hade jag tänkt mig. Kanske blir bio med Emma, Twilight. Men då jag inte vet om jag orkar sminka mig o sådär så får vi se. Dessutom vill jag vara lite med min underbara mormor :)

På tal om ingenting har jag börjat nynna rätt mycket. Allt från Harry Potter låtarna till julsånger och Babyshambles. Innan jag byter melodi mumlar jag "HOHO, JAJA" med en lite smått pedofilisk röst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0