And your bird can sing

Min födelsedag igår var ju ganska så bra må jag säga. Trevliga lektioner o sådär, det mindre trevliga var väl uppförsbacken till våran redan så jobbiga skola.. Den är ju väldigt brant och lång, när det sedan är packat med snö o ännu mer is, så är man lycklig om man kommer upp i ett stycke. Senare på kvällen gick jag och mamma ut o åt, rätt så trevligt :)

Denna dagen började med käraste språkval med Forsberg och dom andra trevliga sötnosarna där =)
Vi kollade på film i början, när våran lärare sedan var tvungen att gå och våran vikarie inte dök upp så hivade vi in snö från fönsterbrädorna och började kasta snöbollar på varandra, hehe. Skitkul, speciellt när man är inomhus :D

Annars var det ju lugna lektioner. På rasten blev jag dock av med ett antal hjärnceller och är fortfarande öm i huvudet.
Var nämligen så att jag blev så stolt över att Fredrik gillade några Babyshambles-låtar, så jag började hoppa runt lite..
När jag märker att jag blöder lite på min knoge (eller vad det heter) så börjar jag ju typ grina pga av min stora blodfobi :(
Då jag ska springa iväg och hämta papper till mig själv så snubblar jag ju på det snorhala golvet och hela jag for ner i golvet med en duns. FAN VAD ONT DET GJORDE! Kände mig typ i chocktillstånd efter det när jag insåg att jag fortfarande blödde på knogen. Tillslut hittar jag papper och lugnar ner mig.. Vad får man då inte i huvudet om jävla snöboll? Blev så jävla arg.. Usch. Jag som är så jobbig när jag är arg.

Efter skolan åkte jag hem till min fina stad och köpte en liten fuskpäls på H&M. Tjoho på den alltså :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0