Åh, din billiga byracka

Idag snodde någon min iPod och sextio riksdaler. Pengarna bryr jag mig väl egentligen inte så speciellt mycket om, men min iPod..
My little baby! Oh dear.
Får känslan av att någon gör det för att hämnas på mig. Skulle inte förvåna mig om det var en utav dom i min klass som påstår att jag är så rik och blablabla. Jag använder mina pengar sparsamt och försöker shoppa med eftertanke (även fast jag inte gör det så ofta, min fuskpäls är ett bra exempel..)

Jag känner ingenting just nu. Någon annan skulle väl varit rosenrasande o sådär. Men jag är bara..besviken.

Usch. Vill bara hitta den som tagit min älskling och spotta denna idiot rätt i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0